check this link right here now kamuktahd.net black girl riding shaft. check this link right here nowmalayalam kambi tamilsexstories

VOD w Polsce

Blisko połowa (48%) wszystkich użytkowników Internetu w Polsce ogląda filmy i seriale on-line. Co więcej, według badań przeprowadzonych przez GfK Polonia, 30% użytkowników deklaruje gotowość do oglądania reklam w zamian za bezpłatny kontent. Oglądalność filmów i seriali online jest znacznie wyższa u młodszych widzów. Aż 68% widzów w wieku 15-19 lat deklaruje oglądanie treści właśnie w taki sposób. U widzów w wieku 40 lat i wyższym liczba ta wynosi około 32%. Grupa docelowa użytkowników VOD jest prawie o jedną czwartą wyższa niż w ubiegłym roku. Aż 39,5% respondentów przyznało, że korzysta z usługi przynajmniej 3 razy w tygodniu. Zaledwie jeden na pięciu użytkowników deklaruje chęć uiszczenia opłaty za możliwość skorzystania z usługi VOD, zaś pozostali badani wolą obejrzeć reklamy. Wśród respondentów w wieku 15-75 lat 70% odpowiedziało, że ogląda tylko telewizję, 27% VOD i telewizję, 1% tylko VOD, a 2% nie ogląda ani TV, ani VOD.