Szanowni Państwo,

Informujemy o wprowadzeniu ewidencji RMA wysyłek zwrotnych towarów (od klienta do SATLAN) na potrzeby serwisu sprzętu i zwrotów urządzeń czasowo wypożyczonych.

Główne korzyści:

  • uproszczenie i usprawnienie procedury napraw i zwrotów
  • przyspieszenie czasu realizacji napraw
  • ułatwienie śledzenia przesyłek serwisowych i zwrotnych

Opis procedury RMA:

  • Przed wysyłką urządzeń do SATLAN należy uzyskać numer RMA z Działu Logistyki SATLAN (w tym celu kartę zgłoszenia RMA należy wysłać na adres RMA@satlan.pl
  • Na paczce należy w sposób widoczny nanieść otrzymany numer RMA wysyłki.

Prosimy o wysyłkę po wcześniejszym zatwierdzeniu przez serwis na adres:

Serwis Satlan Sp. z o.o.
ul. Grabiszyńska 241d
53-234 Wrocław

Procedura RMA obowiązuje dla każdego urządzenia wysyłanego do firmy SATLAN.

 

Pliki do pobrania: